ŠPORT
Opredelitev predmeta
Športna dejavnost ima v šoli poseben pomen za zdrav razvoj odraščajočih učencev. Športna vadba lahko nevtralizira negativne posledice današnjega pretežno sedečega življenja in neustreznih prehranjevalnih navad sodobnih mladih generacij. Neobvezni izbirni predmet šport vključuje vsebine, ki morajo biti prisotne v vsakodnevni športni vadbi učencev (teki, skoki, plezanja, akrobatske prvine idr.) in številne nove vsebine, ki jih ni v rednem programu predmeta šport. Tako dopolnjuje osnovni program predmeta šport, skupaj pa predstavljata obogateno celoto in pomembno spodbudo za oblikovanje učenčevega dejavnega življenjskega sloga. Z dejavnim življenjskim slogom bo tako v mladostništvu in odraslosti skrbel za dobro počutje, zdravje vitalnost in življenjski optimizem.

Cilji predmeta
Učenec bo s pomočjo kakovostne, dovolj intenzivne in varne športne vadbe izboljšal svojo gibalno kompetentnost, tako da bo:
- Ustrezno gibalno učinkovit glede na svoje značilnosti in stopnjo biološkega razvoja.
- Usvojil nekatere nove spretnosti in znanja, ki mu bodo omogočala varno in odgovorno sodelovanje v različnih športnih dejavnostih pri pouku in v prostem času.
- Razumel pomen vsakodnevnega gibanja in športa ter njunih vplivov na oblikovanje dejavnega življenjskega sloga.
Vsebine predmeta
Na podlagi razvojnih potreb učencev tega starostnega obdobja program vključuje dejavnosti treh sklopov:
- Športne dejavnosti, usmerjene predvsem v razvoj splošne (aerobne) vzdržljivosti: TEKI, PLAVANJE, AEROBIKA.
- Športne dejavnosti, usmerjene predvsem v razvoj koordinacije gibanja, ravnotežja, natančnosti in ustvarjalnosti: IGRE Z LOPARJI, ZADEVANJE TARČ, RAVNOTEŽNE SPRETNOSTI.
- Športne dejavnosti, usmerjene predvsem v razvoj različnih pojavnih oblik moči: AKROBATIKA, SKOKI, PLEZANJA.

Obseg ur: 35 ur letno.
Program: za učence 4., 5. in 6. razreda.

